سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های متمایز مؤسسه حرف آخر در چیست ؟

مؤسسه حرف آخر که از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور شروع کرده و به خاطر کیفیت بالای محصولات خود تاکنون در این عرصه ماندگار شده است. 

حرف آخر تنها مؤسسه کنکور در ایران است که برای اولین‌بار آموزش کنکور را با استفاده از تصویرسازی و شهودی‌سازی مطالب، در قالب دی‌وی‌دی‌های آموزشی میسر ساخته است. بزرگ‌ترین دغدغه شما کنکوری‌ها قبولی در بهترین رشته و دانشگاه محسوب می‌شود و همگی به‌خوبی می‌دانیم که منظورمان از رشته و دانشگاه کدام است.

خانواده‌ها هزینه بسیاری می‌کنند تا فرزندشان بهترین نتیجه را در کنکور بگیرد؛ اما آیا همه این هزینه‌ها به سرانجام رسیده است؟ بسیاری از مشاوران مؤسسات کنکوری با وعده‌هایی عجیب و غریب همچون تضمین صددرصد پزشکی سعی در جذب دانش آموزان برای خرید پکیج‌های آموزشی دارند؛ اما آیا این وعده‌ها عملی هستند؟ به کار بردن «تضمین» در زمینه کنکور چه معنایی دارد؟ در این مقاله علاوه بر راهنمایی شما مبنی بر انتخاب بهترین منابع کنکور 98، حرف آخر را نیز معرفی می‌کنیم.

حرف آخر

چرا مؤسسه حرف آخر؟

دلایل خوبی برای پاسخ به این سؤال داریم؛ به‌طور کلی و براساس نظرسنجی‌های معتبر، یک مؤسسه کنکوری خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • پکیج‌های آموزشی آن، دارای کیفیت آموزشی خوبی باشد.
  • برنامه‌ریزی منظم و جزء به جزء همراه‌با ارائه روش‌های صحیح مطالعه برای دانش‌آموز در نظر بگیرد.
  • پیگیری‌های منظم ماهانه برای داوطلب معین شود.
  • و بالاخره مهم‌ترین مورد: متناسب با وقت و سطح علمی دانش‌آموز، منابع کمک آموزشی انتخاب شود.

ویژگی‌های متمایز مؤسسه حرف آخر در چیست؟

  1. آموزش همراه‌با حل تست به‌صورت کاملا تحلیلی
  2. تدریس به‌صورت استاد شاگرد
  3. مشاوره و پشتیبانی محصولات توسط افراد آموزش دیده و مجرب
  4. تدریس کامل هر درس و عدم نیاز به سایر منابع کمک آموزشی