سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشکیل گروه ایوان بند

 

گروه ایوان بند یکی از گروه های جوان جدید و موفق موسیقی امروز ایران است. اعضای این گروه حسین شریفی خواننده، فواد غفاری آهنگساز، حدیث دهقان ترانه سرا ، مصطفی مومنی تنظیم کننده و میکس و مستر هستند. در این مطلب بیوگرافی این دو هنرمند اصلی گروه و تصاویر جدید آنان را خواهید دید.

گروه ایوان بند

تشکیل گروه ایوان بند

ایوان بند در روز چهارشنبه سوری اسفند ماه 95 توسط حسین شریفی و فواد غفاری تشکیل شد. در مورد انتخاب نام E1-Band  می گویند، E1 در زبانهای  مختلف معانی زیبایی دارند، مثلا پسر جنگجو و خدای بخشش.

ای عشق اولین ترک ایوان بند بود. از کارهای معروف این گروه، آهنگ آهای عالیجناب عشق، شاهکار، ماه منی، عهد کردم و تو که معروفی را می توان نام برد. ایوان بند هم اکنون زیر نظر شرکت آوای هنری است.

ایوان بند در سال 97 برای اولین بار در سالن میلاد تهران به روی صحنه رفت.

اجرای کنسرت اوز با تهیه کنندگی حسین عبدیان و مدیر اجرایی مهراد پیشداد و با حمایت مالی سیتی سنتر اوز ، عینک بهراد گراش ، آبشار اندیشه گراش و پیانو باربد لار در تاریخ 98/5/22 در سالن میر احمدی اوز برگزار گردید.

گروه ایوان بند

حسین اردیبهشت ماه سال 1366 در رفسنجان به دنیا آمد. وی مجرد است و با مادرش زندگی می کند. خواننده مورد علاقه او مرحوم ناصر عبداللهی است و اولین کاستی که خریده، آلبوم آدم و حوای اوست.

منبع