سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

 

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Vabastegi

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی با لینک مستقیم و دو کیفیت 320 و 128 همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: محسن ابراهیم زاده, تنظیم, میکس و مسترینگ: معین راهبر

 – پخش شده در سریال سال های دور از خانه

محسن ابراهیم زاده وابستگی

 

متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده

?—?–????????—?–?
تو چی داری تو چشات – ?
چی داری توی نگات – ?
دلم داره میره برات
«—?—»
چشات که باز و بسته میشه – ?
دلم میمیره زنده میشه
جلو چشم دو دقیقه نباشی نمیشه – ?
«—?—»
همه چی مون وسطه – ?
کی میگه آخه غلطه
یار برت باشه و دل ببره ازت – ?
آخ که چه لوبته
«—?—»
تا صبح که بیدارم
دل دست کی دارم – ?
خودش میدونه به اون دیوونه
وابستگی دارم – ?
«—?—»
تا صبح که بیدارم – ?
دل دست کی دارم
خودش میدونه به اون دیوونه – ?
وابستگی دارم