سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا

انتالیا چگونه جایی است

قدمت آنتالیا به 200 سال پیش از میلاد بر می گردد و توسط سلسله ی آتالید پرگامون تاسیس گردیده است. نام گذاری این شهر در آغاز به همین نام آنتالیا بوده است. پس از فتح رومی ها ، آنتالیا به عنوان پایگاه نیروی دریایی روم به شمار می رفته و ناوگان ان از قدرت بسیاری برخوردار بوده است.

تور زمستانی آنتالیا

گردشگران آنتالیا در فصل زمستان اگر چه بعضی از تفریحات مخصوص تابستان یا بهار را از دست میدهند ولی در ازا برای تور تفریحی ترکیه  هزینه ای پایین در حد یک تور سفر داخلی را پرداخت کرده اند، اگر شما هم میخواهید سفر خارج از کشورتان پایین ترین هزینه را داشته باشد تور آنتالیا بهترین پیشنهاد است مخصوصا در زمستان .

چرا که در زمستان انتالیا، قیمت ها به پایین ترین سطح خود می رسند تا جایی که میتدانید از خدمات هتل های بسیار عالی سواحل مدیترانه با تخفیف بسیار بالا بهره مند شوید شما میتوانید با پرداخت کمترین کرایه مثلا شبی 20 هزار تومان یک اقامت راحت را در هتل های مناسب انتالیا داشته باشید ،  تجربه نشان داده در مواقعی برای گرفتن تخفیف های استثنایی این فصل چانه زنی هم کارساز است ولی یادتان نرود که این تخفیف های ویژه فقط در زمستان اتفاق می افتند.

شنیده میشود گاهی وقت ها هم پیش می اید که هتلی بعضی از خدماتش نظیر صبحانه و ناهار را رایگان ارائه میدهند اما شما به شنیده ها اکتفا نکنید و درباره ی طریقه ی خدمات رسانی هتل جویا شوید.

اگر برای اقامت خود باز هم میخواهید اقتصادی تر عمل کنید تا برای تفریحات خود پول بیشتری ذخیره کنید ما به شما هاستل های آنتالیا را پیشنهاد میکنیم .

انتالیا چگونه جایی استانتالیا چگونه جایی است

تور به ترکیه

اگر اولین بار هست که به ترکیه سفر میکنید و با آنجا اشنایی لازم را ندارید برای اینکه تفریح گاه ها و جاذبه های توریستی ترکیه را از دست ندهید توصیه میشود که بار اول با تور به ترکیه سفر کنید تا بتوانید از راهنمایی لیدر های گروه استفاده کنید.

شاید هم آنقدر ماجراجو هستید که میخواهید همه جا را خودتان کشف کنید در هر صورت انتخاب با شماست.

به ترکیه که می آیید قاعدتا حتما باید سری هم به سواحل گرم مدیترانه بزنید برای اینکار باید بلیط آنکارا _ آنتالیا را تهیه کنید که بخاطر قیمت بالای سوخت در ترکیه هزینه ای بالغ بر 40تا 50 هزار تومان را دربرمیگیرد

مابین مسیر انکارا و انتالیا اتوبوس شما گذری هم بر شهر قونیه خواهد داشت که این توقف دو ساعته بهترین فرصت است برای دوست داران فرهنگ و ادبیات تا سری به بارگاه حضرت مولانا بزنند.

در آنتالیا هم مثل هر منطقه توریستی دیگری افراد سودجو وجود دارند که متوصل فرصتی هستند تا یک توریست ناآشنا به محیط را بیابند و اجناسشان را با قیمت گزاف غالب او کنند، در استانبول نظیر این کلاهبرداری ممکن است در یک بار یا یک کلاب برای شما اتفاق بیفتد بنابراین توصیه میکنیم تا حد ممکن از این اماکن دوری کنید یا حداقل با یک راهنما بروید. البته همه جای ترکیه این گونه نیست، در انتالیا برعکس نباید زیاد نگران تقلب یا کلاهبرداری باشید به خاطر اینکه قوانین سختی در خصوص توریسم در ترکیه وجود دارد که مواظب حقوق شما در برابر سودجویان و یا سارقان است ولی با این حال شما در همه جا مواظب پول و پاسپورت و سایر مدارک خود باشد و اگر باز هم مشکلی به وجود امد نگران نباشید، پلیس و سایر دفتر اطلاعات توریست در انتالیا اماده اند تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

انتالیا چگونه جایی است

پارک آبی دیدمان آنتالیا

پارک آبی دیدمان با مساحت 65000  متر مربع شامل منظره ای زیبا نظیر یک محوطه ی سرسبز و پردرخت و همچنین مجهز به 23 سرسره آبی ، امواج مصنوعی، رودخانه ای آرام به طول 350 متر، استخرهای متفاوت، و سرگرمی هایی برای همه سنین می باشد.

شما میتوانید بعد از ساعت ها تفریح و صرف انرژی بسیار به احتمال زیاد گرسنه خواهید شد نگران نباشی، رستوران ها و فست فود های این محوطه با منوی غذایی متنوع خود آماده ی پذیرایی از شماست.

یکی از خدمات مهم این مجموعه وجود سرویس های حمل و نقل مخصوص پارک آبی است که برای تردد هرچه آسان تر بازدیدکنندگان در اختیار همه قرار گرفته تا بتوانند از هر نقطه در سطح شهر با این ماشین ها به پارک آبی بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا نیز یکی دیگر از پارک های آبی معروف آنتالیا است.

منبع