سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گل و گیاهان آپارتمانی

شاید فکر کنید اینکه برای خرید گل های آپارتمانی به کجا مراجعه کنید، از اهمیت چندانی برخوردار نیست و به همین دلیل به اولین گلفروشی که سر راهتان دیدید بروید و از آنجا خرید کنید. اما باید بدانید که تنها نگهداری از گیاه خریداری شده کافی نیست بلکه خرید گیاه نیز نیاز به دقت و بررسی فراوان دارد و خرید از یک گلفروشی معتبر به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید. پس با دنبال کردن مطلب حاضر، با چند روش مناسب برای خرید گل و گیاه آشنا شوید.

1-    خرید از فروشگاه های آنلاین گل های آپارتمانی: از مزیت های فروشگاه های آنلاین، تنوع در محصولات است همچنین شما می توانید سر فرصت و به دقت گیاهان موجود در فروشگاه را بررسی کنید و بهترین گیاه را متناسب با بودجه و فضای در اختیار خود خریداری کنید. به علاوه این فروشگاه ها بدلیل فروش زیاد، به شما گل های تازه و ارزان تر از سایر گلفروشی ها عرضه می کنند. در این نوع فروشگاه ها می توانید ضمانت نامه ی بعضی از گیاهان خاص را نیز دریافت کنید.

2-    خرید از گلفروشی های محلی: چنانچه می خواهید گلی را تهیه کنید که سازگار با شرایط آب و هوایی تان باشد، می توانید بهترین گلفروشی های محلی شهر خود را در گوگل سرچ کرده و به یکی از آن ها مراجعه کنید. صاحبان این گلفروشی ها معمولا افراد محلی هستند که گیاهان محل زندگی خود را پرورش می دهند و در زمینه این گیاهان اطلاعات مفیدی دارند. پس با خرید از این نوع گلفروشی ها لازم نیست دیگر نگران عدم سازگاری گلی که خریده اید با محیط باشید. همچنین می توانید سوالات خود را در رابطه با گل مد نظرتان از فروشندگان این گلفروشی ها بپرسید.


3-    خرید از بازارهای گل بزرگ: اگر به دنبال گیاهان خاص و یا نایابی هستید که در هر گلفروشی به سادگی یافت نمی شوند، توصیه می شود که به باغ های گل و گیاه مراجعه کنید. معمولا در این بازارها می توانید گیاهان کمیاب مد نظر خود را بیابید. برای مثال بازار گل محلاتی نمونه ای از این بازارها در شهر تهران است. برای یافتن گل های خاص مورد نیازتان به دنبال یافتن یکی از بازارها در محل زندگی خود باشید. یادتان باشد که حتما دستور العمل گیاهی که خریداری کردید را از فروشنده جویا شوید.

منبع : http://razhayekhanehdari.parsiblog.com/