سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بهترین کوله پشتی ها

یقینا بیشتر کوهنوردان و عاشقان طبیعت به دنبال خرید کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان قیمت هستند چرا که برای بیشتر مردم تعریف یک خرید عالی در واقع انتخاب بهترین جنس با مناسب ترین قیمت است . برای اینکه بتوانید به چنین هدفی برسید شما می بایست قبل از هر چیزی با ویژگی های یک کوله پشتی کوهنوردی اصل آشنا شوید و سپس بر اساس مقایسه قیمت ها و فاکتور های آن بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید . متاسفانه بیشتر افراد اطلاع صحیحی از انواع کوله پشتی اصل و ارزان با قیمت های شگفت آور آنان ندارند و به همین جهت ممکن است گاهاً برای اندکی ارزان تر خریدن به نمونه های تقلبی پناه ببرند .

این موضوع در حالی است که نمونه های اصلی با قیمت ارزان هم در بازار وجود دارد که می تواند گزینه های بسیار مناسبی برای افراد باشد . باید این نکته را در نظر داشت که تعداد کوله پشتی های موجود در بازار بسیار گسترده است و به همین جهت بررسی تمام آن ها از جنبه های مختلف برای افراد امری دشوار است . البته جای نگرانی نیست چرا که ما این دشواری را برای شما راحت تر کرده ایم زیاد در ادامه 10 کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان قیمت را برایتان بررسی نموده ایم که می تواند فرآیند انتخاب و تصمیم گیری را برای شما عزیزان ساده تر نماید .


بررسی 10 کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان قیمت

ما در این مقاله 10 کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان قیمت موجود در بازار را برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار داده ایم که همگی در نوع خود منحصر به فرد هستند. ما سعی کرده ایم تا کوله پشتی ها را از جهات مختلف نظیر جنس پارچه ، گنجایش ، تعداد جایگاه ها ، تعداد بند ها و تکنولوژی های بکار رفته و… بررسی نماییم و بر این اساس بهترین و مناسب ترین گزینه ها را برای شما عزیزان گردآوری نماییم . لازم به یادآوری است که تمام این محصولات نمونه های اصلی می باشند و دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند .

کوله پشتی کوهنوردی نورث فیس مسافرتی 20لیتری مدل اوت دور The North Face

کوله پشتی کوهنوردی نورث فیس مسافرتی 20لیتری مدل اوت دور شرکت نورث فیس را می توان یکی از مناسب ترین و البته بهینه ترین گزینه ها دانست . این محصول دارای 3 محفظه اصلی است و در بخش درونی خود هم دو جایگاه دارد و مجموع این مو ارد سبب شده تا حجمی قریب به 20 لیتر داشته باشد . در کنار این موارد جنس پلی استر این کیف سبب شده تا دوام و عمر بسیار بالایی داشته باشد که آن را برای سفر های طبیعت گردی و کوهنوردی مناسب کرده است . این کوله پشتی دارای بند های مختلفی است که نه تنها به حمل بیشتر وسایل کمک می کند بلکه سبب می شود تا فشار کوله پشتی بهتر توزیع شود و این یک مزیت عالی به شمار می آید . وزن کم و ابعاد مناسب از دیگر فاکتور های است که سبب شده تا این محصول در لیست 10 کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان قیمت قرار بگیرد .

 

 


کوله پشتی کوهنوردی نورث فیس 18 لیتری North Face

این محصول یکی از گزینه های موجود در لیست 10 کوله پشتی اصل و ارزان قیمت می باشد . کوله پشتی کوهنوردی نورث فیس 18 لیتری North Face مازاد بر قیمت مناسبی که دارد، شامل مزیت های زیادی می باشد که آن را نسبت به قیمتش بسیار ارزشمند تر نموده است . ابعاد مناسب، وزن کم ، طراحی آرگونومیک از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کوله پشتی به شمار می آید . در کنار این موارد گنجایش 18 لیتری آن موجب شده است تا این محصول بتواند حجم مناسبی از لوازم را با خود حمل نماید و این گنجایش به کمک 6 جایگاه آن فراهم شده است . کمربند ویژه و بند های محکم و مخصوص سبب شده است تا این محصول برای کوهنوردی ، طبیعت گردی، دوچرخه سواری و…. مناسب باشد و با بند های چفت شونده به راحتی بر روی کمر شما محکم شود.

 


کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی نورث فیس 18 لیتری North Face – مدل 6205

کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی نورث فیس 18 لیتری یکی دیگر از محصولات شرکت معروف نورث فیس می باشد که در لیست انواع کوله پشتی کوهنوردی اصل و ارزان جای گرفته است . این محصول را می توان جزو بهترین و البته مناسب ترین گزینه هایی دانست که می توانید در رنج قیمت پایین خریداری نمایید . این کوله پشتی دارای 2 جایگاه اصلی و 4 جیب می باشد که مجموع آن ها یک گنجایش 18 لیتری را فراهم نموده اند . در قسمت پشتی طراحی منحصر به فردی انجام شده که به گردش بهتر هوا در این ناحیه کمک می کند . در کنار این موارد زین های قابل تنظیم هم تعبیه شده اند که به استفاده راحت تر و توزیع بهتر وزن کوله کمک می کنند . جنس پلی استری و بند های مختلف و محکم این کوله پشتی از دیگر مزیت های بارز آن به شمار می آیند .

 

برای مشاهده ادامه پست به سایت darmart مراجعه کنید.