سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب کارگزاری مناسب برای بورس

بهترین کارگزاری برای عمل سرخطی زدن

 

انتخاب کارگزاری مناسب برای انجام معاملات در بازار بورس از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

حتی انتخاب یک کارگزاری مناسب می تواند عمل سرخطی زدن را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد زیرا برخی از کارگزاری ها دارای هسته بسیار مناسبی هستند و به موقع و به بهترین شکل ممکن به سازمان بورس متصل شده و عمل سفارش را در همان ثانیه های ابتدایی معاملات به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

استفاده از بهترین کارگزاری ها برای معامله در بورس ضروری است، زیرا برخی از سهم های موجود در بازار دارای صف های سنگین خرید یا فروش هستند، این سهم ها به دلیل حجم بالای معاملات تاثیر زیادی در شاخص کل بورس می گذارند و معمولا مورد حمایت شرکت های دولتی هستند به همین دلیل باید از کارگزاری هایی استفاده کرد که بتوانند با انجام دادن عمل سرخطی این سهم ها را به پرتفوی ما اضافه کند تا از سود حاصل از این سهم ها بی نصیب نمانیم.

یک کارگزاری خوب بورس برای انجام این عمل سرخطی زدن باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

· تنوع در دادن خدمات: یک کارگزاری خوب بورس باید انواع خدمات را به مشتری برساند تا دیگر نیازی به سایر کارگزاری ها یا نماد ها نداشته باشد.

· کارمزد پایین: کارگزاری ها در قبال معامله و عملی که برای مشترین خود انجام می دهند بخش کوچکی از معاملات را به عنوان هزینه کارمزد به خود اختصاص می دهند به همین دلیل هر کارگزاری که بتواند هزینه کارمزد کمتری را بردارد برای انجام سرخطی زدن و ثبت سفارش مناسب تر است.

 

منبع : بهترین کارگزاری برای سر خطی