سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قانون جذب

در مورد قانون جذب چه می‌دانید؟
به گزارش «تابناک»، با توجه به اینکه زندگی از چیز‌های منفی و چیز‌های مثبت تشکیل شده است، در قانون جذب بیان می‌شود که انسان‌ها به هر چیزی که فکر کنند آن را جذب میکنند، اگر به چیز‌های منفی فکر کنند در حال جذب موارد منفی در زندگی خود هستند و اگر به چیز‌های مثبت و خوب در زندگی تان توجه کنند آن را وارد زندگی شان خواهند کرد.

بخش مثبت زندگی انسان‌ها مثل ثروت، احساس خوب، روابط عالی و… و بخش منفی مثل غم و اندوه، نبودش کار، شکست عشقی و… است.  

قانون جذب؛ قانونی نچندان عجیب ولی پنهان

شاید تصور کنید که قانون جذب یک قانون بسیار عجیب است، اما اصلاً اینطور نیست و اگر به گذشته خود نگاه کنید می‌بینید که از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اید. آیا تا به حال دقت کرده اید که یک روز که حالتان بد است در همان روز چیز‌های منفی زیادی را جذب کرده اید، یا اینکه یک روز خوشحالی و حس بسیار خوبی دارید چیز‌هایی را جذب کرده اید که بیشتر خوشحال تان کرده است و احساس تان بهتر می‌شود.

پس اگر دقت کرده باشید می‌بینید که قانون جذب همیشه در زندگیتان در حال عمل کردن است و برای اینکه بتوانید از این قانون قدرتمند استفاده کنید و زندگی تان را در اختیار بگیرید باید بدانید که قانون جذب چیست و چطور با استفاده از این قانون می‌توانید زندگی تان را در اختیار بگیرید.

خیلی از افراد قانون جذب را یک خیال می‌دانند فکر می‌کنند که این قانون وجود ندارد. اما این قانون برای تمام افراد در حال عمل کردن است و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. اگر اصول استفاده از قانون جذب را یاد بگیرید می‌توانید زندگیتان را همان طور که میخواهید بسازید، می‌توانید خودتان خالق زندگی خود باشید و به هر هدف و آرزویی که دارید برسید.

برخی پژوهشگران عقیده دارند، اغلب افرادی که زندگی فوق‌العاده‌ای دارند درست نمی‌دانند که چه کاری کردند تا به این زندگی رسیدند. اما غیر ممکن است که بدون هیچ کاری بتوانید یک زندگی رویایی بسازید. این افراد از قانون جذب به صورت ناخودآگاه بدون اینکه بدانند استفاده کردند و زندگیشان را همانطور که می‌خواستند ساخته‌اند.

قدرت‌های عظیمه طبیعت مثل نیروی جاذبه زمین و نیروی مغناطیس و گرانش با چشم و حواس اصلا قابل مشاهده و دیدن نیست، دقیقا این مورد هم برای قانون‌جذب صدق می‌کند. قانون جذب را اصلاً نمی‌توان دید و مشاهده کرد، اما در حقیقت قدرت بسیار زیادی نسبت به بقیه قدرت‌های طبیعی دیگر است.

در واقع قانون جذب پس از انتشار کتاب راز (the secret) توسط خانم راندا برن در اواخر سال 2006 ثابت شده است. کتاب راز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه قانون جذب است که بسیاری از مطالب اش به دلیل اینکه در بین مردم رواج پیدا نکند حذف شده است. در کل قسمت‌هایی از کتاب راز حذف شده است تا بین مردم پخش نشود.

کارشناسان عقیده دارند برای استفاده از قانون جذب باید اصول کار با قانون جذب را بدانید تا بتوانید از این قانون استفاده کنید.

قانون جذب مجموعه رویکردی است که باعث می‌شود یک انسان بتواند با استفاده از قدرت ذهن و افکارش به تمام آرزوهایش برسد.