سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص انگشتر عقیق و فیروزه

عقیق و فیروزه از سنگ‌هایی هستند که خواص درمانی بیشماری دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گالری جواهرات گنجه، اگر علاقمندید تا در مورد ویژگی‌ها و خواص سنگ عقیق و فیروزه بیشتر بدانید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
برای اینکه بتوانید با خواص درمانی سنگ فیروزه به خوبی آشنا شوید و نحوه تاثیر آن بر بدن را درک نمایید، لازم است در ابتدا درباره قدرت شفابخشی امواج و فرکانس گوهرهای گرانبها بیشتر بدانید.
در ادامه به بررسی اجمالی گوهر درمانی می پردازیم تا دلایل علمی استفاده از سنگ هایی نظیر فیروزه و عقیق را بدانید.
 
بررسی علمی گوهر درمانی

طبق پژوهش‌های انجام گرفته، انرژی نه به وجود می‌آید و نه از بین می‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. از آنجایی که تمام سلول‌های بدن ما در حال جنبش و تحرک هستند دارای انرژی جنبشی‌اند. تمام کائنات و تمام موجودات عالم، زنده و غیر زنده در جنبش دائمی هستند. تمام سیارات، ستارگان و کهکشان‌ها در حال نوسان هستند، از الکترونی که بدور هسته می‌چرخد تا تکه سنگی که ثابت به نظر می رسد، در حال جنبش و حرکت اند. در آیه شریفه 88 سوره نمل پروردگار متعال می‌فرمایید :" در آن هنگام که کوه ها را می نگری، می‌پنداری که بی حرکتند، در حالی که همچون ابرها در حرکت هستند. صنع خداست که هر چیزی را در کمال اتقان و استحکام ساخته است. همانا او به هر آنچه انجام می‌دهید آگاه است."

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت همه چیز با فرکانس خاص خود در حال ارتعاش هستند. هر نقطه از بدن فرکانس خاص خود را دارد. به ارتعاش سالم بدن تشدید گفته می‌شود. اگر این ارتعاش به اندازه تشدید نباشد، منتج به بیماری می‌شود و می‌توان این عدم تعادل فرکانس‌ها را با اعمال ارتعاش سالم درمان نمود. 
 
با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات مختلف، پژوهشگران توانسته‌اند فرکانس گوهرهای مختلف را اندازه‌گیری نمایند. دانشمندان معتقدند سنگ‌های قیمتی با رنگ و فرکانس منحصر به فردشان هر کدام خواص درمانی مشخصی دارند. 

منبع : مهمترین خواص انگشتر عقیق و انگشتر فیروزه که نمی‌دانستید