سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک تخصصی سردرد تهران


با توجه به شیوع انواع سردرد در جامعه و بار اجتماعی اقتصادی قابل توجه و ناتوانی که در سنین جوانی و میان سالی ایجاد می کند اولین کلینیک تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات خاص به افراد مبتلا به سردرد زیر نظر بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران راه اندازى شد.

در کلینیک تخصصی سردرد به آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بیماریهایی که باعث بروز سردرد می گردند و به تشریح عواملی که باعث تحریک سردرد می شوند و تشخیص و درمان آن می پردازیم.

در کلینیک تخصصی سردرد تهران ، پس از شرح حال و معاینه کامل نورولوژى و در صورت نیاز اقدامات پاراکلینیک مثل تصویربردارى مغز(Brain MRI)،سونوگرافى داپلر عروق مغز و گردن (TCD & ECD) جهت تعیین خونرسانى مغز و یا نوارمغز (EEG) ،تشخیص صحیح نوع سردرد توسط متخصص مغز و اعصاب داده شده و بر اساس آن درمان صحیح ارائه میشود.
که میتواند علاوه بر درمانهاى دارویی شامل ماساژ تخصصى سر و گردن ، تزریق بوتاکس و بلاک Triger point ها در محلهاى ویژه منشاسردرد،
(TMS (Transcranial Magnetic Stimulation ،تکنیکهاى ریلکسیشن و آروماتراپى باشد.
درمان های تکمیلی اغلب دیدگاهی کلی نگر دارند؛آنها جسم و ذهن را با هم مورد درمان قرار می دهند و تنها به نشانه های بیرونی اکتفا نمی کنند. این نوع درمان ها را می توان به موازات درمان های دارویی معمول اعمال کرد.

آدرس: ایران، تهران، میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، پلاک 8، کلینیک تخصصی سردرد تهران

تلفن تماس: 88876450(021)

 

منبع : https://headacheclinic.ir